Produsele comandate și livrate nu pot fi returnate, conform prevederilor art. 16 din OUG 34/2014, în cazul vânzării de produse susceptibile de a se deteriora sau expira rapid, precum și în cazul vânzării de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de către consumator.
Cu titlu de exceptie, produsele comandate și livrate pot fi returnate în situația în care acestea:
1. au fost livrate desigilate,
2. nu respectă standardele de calitate, sau dacă dintr-o eroare au fost livrate alte produse decât cele comandate.
În acest caz produsele pot fi returnate, în termen de 14 zile de la data livrării acestora. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a produsului.
În cazul in care clientul/cumpărătorul solicită returul în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care comanda este achitată, vânzatorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării vânzatorului de către cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
- pentru comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
- pentru comenzile achitate cu ramburs -> prin restituire în contul comunicat de către client/cumpărător
Cumpărătorul iși poate manifesta retragerea din contract, returul produsului, prin trimiterea unui email la office@dulce-de-leche.ro, indicând numărul comenzii și motivul returului. 
Returul produsului se face și este acceptat numai prin intermediul aceleiași firmă de curierat care a făcut și livrarea produsului. 
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși produsele.
În cazul în care un produs comandat de către cumpărător, nu poate fi livrat de către vânzator, acesta din urma va informa clientul/cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul cumpărătorului contravaloarea produsului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care vânzatorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a contractului. 
Toate aceste clauze și condiții sunt prevăzute în:
- Ordonanța nr.130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță.
- Lege nr.51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr.130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță.