Costul livrării nu este inclus în prețul produsului.
Taxă de livrare 30 lei. În cazul în care localitatea dumneavoastră se află in afara ariei de acoperire a firmei de curierat și pentru livrare se percep kg sau km suplimentari, vă vom contacta înainte de procesarea comenzii pentru a vă comunica costul livrării. 
Folosim ca modalitate de livrare serviciile companiei de curierat URGENT CARGUS - plată ramburs.
În general, durata de procesare a unei comenzi este aproximativ 1-3 zile lucrătoare de la momentul plasării cu succes a acesteia însă poate varia în funcție de timpul de livrare al firmei de curierat. Vă rugăm să țineți cont că în perioada Sărbatorilor de iarnă, zilelor de Valentine’s Day, 1-8 Martie, Paște și alte sarbători, procesarea comenzilor ar putea crește până la 5-7 zile lucrătoare. 
Facem tot posibilul pentru a ne asigura că livrarea comenzilor se face în intervalul menționat, însă, având în vedere că folosim un serviciu externalizat, nu ne facem responsabili pentru întărzierile cauzate de firma de curierat. Vă rugam să ne comunicați orice dificultate întămpinați în această privință, în lipsa unor informări din partea noastră. Feedback-ul dumneavoastră este important pentru noi și ne dorim ca inclusiv serviciul de livrare să reprezinte o experiență bună.
După finalizarea comenzii și predarea coletului la curier, toți clienții primesc numărul de awb al coletului (via sms sau email) și cu numărul de awb fiecare client în parte poate verifica starea coletului pe site-ul curierului sau poate contacta curierul la numărul de telefon 0219330 pentru detalii legate de livrare.
Comanda va fi adusă de către firma de curierat la adresa menționată de către dumneavoastră la momentul plasării comenzii. Dacă destinatarul nu este găsit la adresa menționată, se va efectua o a doua incercare de livrare. În cazul în care nu se reușeste livrarea nici a doua oară, coletul va fi returnat la sediul nostru, iar din acest motiv ne rezervăm dreptul de a vă refuza comenzi viitoare. 
Livrarea se face de luni până vineri între orele 9.00-19.00, iar dacă în acest interval nu sunteți la adresa de livrare menționată la momentul comenzii, vă rugăm să ne specificați o adresa de livrare alternativă (de ex. adresa de la locul de muncă) pentru a evita întârzierile sau chiar nelivrarea produselor comandate. În mod excepțional se pot face livrări și sâmbata, dar este necesar să ne menționați acest lucru la plasarea comenzii.
Fiecare client are responsabilitatea de a verifica starea produsului la momentul primirii coletului. În cazul în care produsul este deteriorat, clientul trebuie să întocmească pe loc un proces verbal de incidență cu agentul curier care a efectuat livrarea, Reclamațiile primite ulterior momentului livrării nu vor fi luate în considerare. 
Moneda în care se face achitarea serviciilor prestate : RON
Produsele se predau pe baza de semnătură, de către reprezentantul Urgent Cargus care încasează și contravaloarea comenzii. Primirea coletului o poate face orice persoana. În colet pe lângă produsele comandate, veți regăsi și factura.